.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت 120 شرکت ایرانی در آستارا خان روسیه

"ولادیمیر ایوانینکو" گفت:120 شرکت ایرانی در آستارا خان روسیه ثبت شده است در حالی که در بندرانزلی فقط دو شرکت روسی در گیلان فعالیت دارند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، ایوانینکو سرکنسول روسیه در رشت در همایش فرصت های صادرات گیلان در روسیه، افزود: سرمایه گذاری ایران در جنوب روسیه برای ما بسیار مهم است.

وی همچنین به ملاقات مهم پوتین و احمدی نژاد در تهران اشاره کرد و گفت: روسیه خواهان سهم بیشتری در دوستی روابط بین جنوب روسیه و شمال ایران است.

سرکنسول گری روسیه در رشت، یکی از مشکلات روابط بین استانهای شمال ایران و جنوب روسیه را نقض و کمبود تبادلات اطلاعات بیان داشت و خاطرنشان کرد: در ترانزیت تبادل کالا نیز وضعیت غیرمنطقی وجود دارد و مسیر هوایی مشترک در زمینه مسافربری و باربری بسیار مهم است که مشکلات در این موارد باید حل شود.

ایوانینکو یکی دیگر از مشکلات موجود را نبود مسیر منظم دریایی ذکر و تصریح کرد: با ایجاد مسیرهای حمل و نقلی دروازه های دو ملت به روی یکدیگر بیشتر باز خواهد شد.

وی بیان داشت: اگرخط کشتیرانی مناسبی بین دو کشور تاسیس شود و مردم روسیه مشتاق دیدن جاذبه های استان گیلان و ایران هستند.

این مقام مسئول در سرکنسولگری روسیه در رشت در ادامه حجم تبادلات تجاری سالانه ایران و روسیه را ‪ ۳/۳‬میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: سهم روسیه از این میزان تبادلات تجاری ‪ ۲/۹‬میلیارد دلار است و متاسفانه ایران سهم کمتری از میزان تبادلات را دارد.

ایوانینکو تاکید کرد: ظرفیت زیادی برای برقراری روابط اقتصادی بین دو کشور ایران و روسیه به ویژه از طریق دریای خزر وجود دارد که باید بیش از گذشته افزایش یابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.